Χειρουργός Ορθοπεδικός Τραυματολόγος, Αθλητίατρος Ενηλίκων & Παίδων
τ.Ιατρός Νοσοκομείου Κ.Α.Τ
Master Παν/μίου Αθηνών στα Μεταβολικά Νοσήματα Οστών – Οστεοπόρωση
(c) Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών

Την περίοδο έξαρσης του COVID-19 που διανύουμε το ιατρείο λειτουργεί ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ κυρίως με ραντεβού τηρώντας αυστηρά τις επικαιροποιημένες οδηγίες-συστάσεις προσέλευσης και απολύμανσης του Ιατρικού Συλλόγου.
Για ραντεβού στα Ιατρεία:
-Λαμίας
-Μακρακώμης
-Καμένων Βούρλων
Καλέστε στο: 697 477 7118  ή  22310 28000

Ανάλυση Βάδισης &
Κίνησης

Δείξε μου την πατούσα σου, να σου πω τι έχεις!

Οστεοπόρωση &
Συμπτώματα - Αίτια

Τι είναι η οστεοπόρωση;

Παιδορθοπεδική &
Κύφωση-Σκολίωση

Τι είναι η παιδορθοπεδική;

Υπέρηχος &
Μυοσκελετικού Ώμου

Τι είναι ο υπέρηχος μυοσκελετικού;

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Κ. ΓΚΟΥΖΙΑΣ

Στην ιστοσελίδα αυτή θα βρείτε πληροφορίες που απευθύνονται σε ασθενείς και ιατρούς οι οποίες έχουν σαν στόχο να καλύψουν τη συντηρητική και την χειρουργική αντιμετώπιση βασικών παθήσεων στον τομέα της χειρουργικής ορθοπεδικής και τραυματολογίας ενηλίκων και παίδων και της αθλητιατρικής.

Η έγκαιρη διάγνωση και η πρώιμη θεραπεία κάθε πάθησης ή κάκωσης είναι ιδιαίτερα σημαντική. Συχνά η συντηρητική αντιμετώπιση είναι επαρκής, ενώ η χειρουργική θεραπεία με τις πιο σύγχρονες μεθόδους της μικροεπεμβατικής χειρουργικής (AMIS, ALMIS), των πλέον σύγχρονων μηχανημάτων LASER, καθώς και με τη χρήση αιμοπεταλίων και βλαστοκυττάρων  προτείνεται όταν δεν υπάρχει συντηρητική λύση ή εάν υπάρχει κίνδυνος για την υγεία ή την αρτιμέλεια του ασθενή.

Οι κύριοι τομείς ενασχόλησής μου περιλαμβάνουν την τραυματολογία, την αθλητιατρική, την παιδοορθοπεδικη, την οστεοπορωση, την αρθροσκοπική χειρουργική του ώμου και του γόνατος, τις επεμβάσεις αρθροπλαστικής σε όλες τις μείζονες αρθρώσεις του σώματος καθώς και επιλεγμένες επεμβάσεις στον άκρο πόδα (όπως π.χ. τα λεγόμενα... κότσια (HALLUX VALGUS) ΑΝΩΔΥΝΑ με τη χρήση LASER

& στο χέρι όπως π.χ Σύνδρομο Καρπιαίου σωλήνα, Στενωτικές τενοντοελυτρίτιδες, συρραφές αγγείων τενόντων και νεύρων, με πιστοποιημένη εξειδίκευση στο Τμήμα Μικροχειρουργικής του Νοσοκομείου Κ.Α.Τ..